Kvällen

Så var det slut på även denna dag. I morgon är en ny dag & jag går in i ny vecka,vecka 30 :O Nu kommer det att gå undan. Bara 10 veckor kvar nu & veckorna bara rusar ju väg nu! I morgon ska vi nog åka & uppvakta Fredriks mamma som fyller år om hon är hemma det vill säga. Annars blir det väll lite utelek med Liam & Alma :) Om dom inte ringer ut mig på jobb då det vill säga & det vet man ju alldrig.

Min finaste låg & sov när jag kom hem. inte ofta han somnar när jag jobbar kvällen men han hade varit så himmla trött. Jag som hade med mig en liten Julklapp från jobbet till honom. Han brukar få av Lillemor som jobbar där :) Chokladtomte & chokladägg. Då blir han nog glá i morgon när han vaknar :) Skönt för honom att ha Jullov nu & sova längre på morgonen. han är en riktig morgontröttis nu kan jag lova :P

Varmt & skönt är det här inne nu när vi äntligen fått upp värmen igen. men det stinker bränt av alla elementen som inte varit på på länge! Hoppas lukten försvinner snart. är väll en massa damm bakom dom därför det luktar. Det är en nackdel men vinter,att det kostar mera att bo i hus då med all uppvärming anars är vintern bäst. Mkt mysigare med snö & när det är kyligare ute :) Tycker inte om sol & värme jag inte!

Nu ska jag & Fredrik kika igen en massa papper i från Försäkringskasssan & csn som jag inte fattar ett skit av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0