Nu är det gjort

Nu fick jag äntligen fingrarna ur & ringde Hälsocentralen. Kommer allvarligt att smälla av när jag vet att jag fått en tid :( Måste nämligen dit & ta bort ett födelsemärke! Jag har haft ett jätte stort födelsemärke mellan tårna sedan jag var liten men nu har det börjat växt ännu mera & tittar man på bilder på födelsemärken så ser det lika ut som ett Malignt melanom :( Alltså att det skulle vara Canser i det. Allt tyder på det men jag hoppas verkligen INTE att det är det! & jag är livrädd för att skära bort det eftersom det är så stort :( Vet inte ens om dom kan ta bort det på hälsocentralen,det är ju inte ett vanligt födelsemärke som en lite prick el så. Jag kan inget annat göra änn att få en tid & åka dit & att en läkare gör en bedömning. Sen skickar dom väll in födelsemärket för test. Usha dom veckorna kommer att kännas hemska innan man vet :( Nu befarar jag det värsta efetrsom jag läst om det & sett att mitt ser likadant ut men det behöver ju absolut inte var så. Fy tusan att man ska måsta vara orolig hela tiden.  Jaja,nu väntar jag bara på att dom ska ringa upp mej & hoppas få en tid nu på en gång så man slipper gruva sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0