Snöigt!

Oj,vad mkt snö det kom i går & det snöar fortfarande nu idag. Liam tycker det är så himmla roligt att vara ute nu. Jag & Alma har varit ute på morgonpromenixen & hon drog omkull mig,hoppas ingen såg mig! Ganska halt ute nu. Undra vad jag ska hitta på idag? Fredrik är i garaget han & Liam på dagis. Kanske att jag följer med mamma till Harmånger en sväng el stan får se.
Lämnade julklappen till dagisfröknarna idag också. Jobbar på Torsdag & då får Fredrik både hämta & lämna så vi åkte bägge 2 idag. Nu är det snart jullov för Liam :)

Jag kan inte sova längre känns det som! Vaknade flera gånger på morgonkvisten tillslut klev jag upp vid halv 6. Så fort jag öppnar ögonen börjar man fundera på en massa saker & då är det omöjligt att somna om. PLuss alla mardrömmar jag drömmer,usha! Det hör ju till graviditeten men jag hatar att drömma konstiga/läskiga saker. NU vill jag faktiskt att detta ska vara klart & bebisen är ute. Börjar bli jobbigare & jobbigare för varje dag nu. Gruvar mig för på Tordag när jag ska jobba :( Var ett tag sen nu känns det som. Men det går nog bra :)

Nu tänkte jag kika på lite bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0