Bloggen fyller 1år

Japp, det gör den. El i går fyllde den 1år om det ska vara helt rätt men ändå! hade helt glömt bort det. Knepigt att man bloggat så länge ändå ju,tyckte jag nyss började. Undra hur länge jag kommer att blogga? Tycker det är jäkligt roligt & bra att kunna skriva av sig lite :) Har inge planer på att lägga ner iaf. Även fasst det inte är så många som läser den.

Jag vill ha kaffe så hära efter maten. Finns inge kaffe så klart! Typsikt. Tog det sista i morse. Kan man värma det nu? Nee, det är nog äckligt. Gammel kaffe. Jag vill ha nygjort. Får dricka mig en slurk på jobbet sen. Ovant att jobba nu i 3 dagar. Jag har ju varit ledig i flera dagar nu. El ledig, men inte haft nå jobb då. Nu har jag äntligen fått en massa turer :) Hoppas att det blir flera!

Gud vad jag längtar tills vi ska ha inflyttningsfest i huset. Har alldrig haft inflyttningsfest förut haha. Blir något nytt :P Nee men det ska bli roligt. Fasst vore skönt att få ordning på allting först. Inte så roligt om det står kartonger överallt. Men det kommer att ta sin tid att få upp allting i ett stort hus ju!

Nu ska jag hitta på något annat innan jag ska fara! Ha en bra dag då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska nå åka finlands båt? Jag skrev på facebook. Jag vill också åka. Har du fått datumet än av gubben? Jag ska också jobba kväll

2009-02-28 @ 12:54:01
Postat av: Bosse

Ja mä vill fare

2009-03-01 @ 09:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0