Bra

Fredrik ringde ju på ett jobb idag el extra jobb var det & han ska dit i morgon el på Tors för att se hur dom jobbar där osv. Härligt! Jag ringde ju till Ingsta sevicehus idag & hörde om dom behövde vikarier dit & det behöva dom, hon skulle höra av sig till mig. Men hon har en förmåga att glömma saker så jag får nog ringa själv & höra! Hoppas iaf :) Skönt om jag kunde få 2 stället att jobba på & att Fredrik fick ett nytt jobb nu. Även om det bara är ett extra jobb så är det ju bra! Även om man har ett fasst jobb så är man inte säker för det ju det märkte vi ju. Tjänar ganska bra där iaf vad jag har hört & det är ju huvudsaken :D

Nu lyssnar min gopojk på Moraträsk, sjunger & dansar. Han är föresten sig själv igen nu! Inte lika grinig. Det sa dom även på dagis idag. Men 2års trots ja, det har han verkligen fått. Kan vara jävligt jobbigt nu. Han gör ALLT han INTE får göra. Slåss,biter,slår på fönstrena så dom snart krachar,kastar saker,häller ut glas med vatten i fulla bordet. Ja, det är mkt haha. Men det försvinner väll antar jag. Dom flesta har väll 2års trots. Men sen kommerväll 3års trots också? El är det 4? Knepigt det dära. Men det märks att han testar gränser iaf. Men han är våran go unge ändå! <3

Jag har ont i huve. En förkyldning som inte bryter ut riktigt, jobbigt! Har slut på alvedon också :( Hatar att gå & vänta in förkyldningen. Har kännt mig hängig i flera dagar nu ju. Men men inget att göra något åt precis.

Jag har börjat dricka ett bantningste. Mamma dricker det & jag har tagit några påsar av henne. Första gångerna man dricker ska det rensa ut allt fett ur kroppen. Äckligt? Japp, men bra. Man får springa på toan av det. Man tappar hunger kännslorna också vilket är väldigt bra för mig. Ska helt klart fortsätta att dricka det. Idag vägde jag mig. Mest för att veta säkert hur mkt jag vägde nu när jag nyss börjat med vv igen. I förrgår vägde jag ju 63 kilo idag vägde jag 60 kilo :0 Hum? Måste vara ett bra te det dära :) Måste vara för att man rensar ut som sagt. Bara 5 kilo till 55 nu igen :) Sen är det bara att köra på tills jag väger 53 iaf. Men har fan inget emot att gå ner till 49 heller. Läre ju gå upp under sommaren av all grillning & fester :) Nee men jag känner nog när jag är nöjd! Sa ju även börja träna spinning. Vill även gå på gymmet! Få bort all gäddhäng! Ikväll blir det prommis igen med mamma, Liam & hundarna.

Nu ska jag busa med Liam. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0