. . . . . . .

Hej på er! Tittar ni på sverigesvärsta bilörare? Fattar inte hur vissa kan få körkort! Usha, hoppas man inte behöver möta dom på vägen iaf. Hoppas att dom lär sig att köra bil. Men det verkar inte som det vad jag kan se. Fasst om jag skulle köra i Sthlm el nått då kanske även jag skulle köra så dära! Jag vågar inte es köra bil i Sundsvall haha. Gjorde det en gång & det gick inte bra! & då hade jag även en med mig i bilen så jag var inte själv. Minns att vi hade varit på Mcdonalds & skulle åka & hälsa på Anna. När jag åkte ut från Mcdonalds så körde jag för långt fram i korsningen så jag såg ej stoppöjusen, vågade inte köra ut utifall det lyste rött. Sen visste jag inte heller vilka som skulle köra först. Jag el dom i korsningen framför. Men när bilarna bakom började tuta så åkte jag ut, såg ju inte själv & inte kunde jag backa heller för att det var bilar bakom mig. Usha det var pinsamt! Körde ju över en gråsugga också på Arbert & Herberts parkeing. Men jag såg den verkligen inte! Tänkte bara men vad är det som tar i? Komme rju ingen vart. Provade igen & jag fassnade på den. Alla kollade & ruskade på huvudet. Liam bara skrattade. Åkte på Fredriks jobb, kollade om det blivit nå på bilen då såg jag att typ hela framändan var lös haha. Nee då, men det var nå sladdar & nå plast som hängde. Gick & sätta dit igen. Men jag är fan inte värre änn dom på tvn iaf! Dom slår allt.

Min gofis gjorde kväll tidigt han. Gjorde iordning el tallrik med Honungsmelon & päron bitar till kvällsika. Han tyckte inte om melonen, bara päronen. Fasst enligt Liam så är alla rukter "bäpple" just nu hehe :) Underbara ungen <3 På Lördag är det någon som kommer att skrika av glädje iaf. Pappa ska ju hämta Neo & Johanna på tågstationen då. Liam ska vänta hos farmor & farfar då eftersom jag jobbar & Neo har ingen bilstol med sig Därför ska han låna Liams ifrån tåget & till Stormyra. Guud vad glad han kommer att bli då han ser Neo komma in där haha. Jag hade också velat vara med, men går ju inte! Måste jobba & tjäna päningar jag :)

Nepp, nu göra något annat! Men vad? Har ni några bra förslag. Har redan gjort helg vi nu.

Min Liam är på en bil?

Någon brud har Fredrik på sin tröjja?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0