Fel på internett

Ja, jag kan inte blogga något eftersom mitt internett är fruktansvårt segt. vet inte vad som är fel. Detta tog ca 30 min innan jag kunde börja skriva ett inlägg :( Tänkte jag ändå måste blogga lite & skriva varför det är bloggtorka just nu. Tråkigt att det ska vara så hära! Jag betalar ju pengar för att kunna använda internett. Nu ska jag byta till riktigt internett i stället, får bli tills vi flyttar. Jag kan inte komma in på några bloggsidor alls :( Hemkst att inte kunna föja sina favorit bloggar lngre ju :( Nästan så man får lite panik när man hamnar efter med allting. Jag följer ju alltid alla mina favvis bloggar ju! Men det värsta av allt är nog att inte kunna plugga :( Måste ringa till min lärare & berätta! Ska försöka att komma in på sidan i morgon. Nästa månad kommer mitt internett att bli snabbare igen. Jag har ju en max begränsning jag kan surfa innan internett blir allt segare & segare. Dåligt! Det stog inget om det i köpkontraket utan det kom dom på efteråt. Det är mobilt bredband jag har i från Tele 2. Skaffa inte det!

Idag har jag,Anna & Johanna varit till Sundvall,Birsta. En heldag där vart det där. Kom hem med lampor, saker till Liams kök från Ikea, Polar & Pyret mössa till Liam. Prydnads fat i form av ett hjärta & en ängel från Öb. Blev inget mera tror jag. Blev käk inne på Birsta city. Åkte även hem till Anna & kikade hur hon bodde. Najs lägenhet! Vi åkte vid 11 & kom hem vid 7. Johanna hngde på & drack lite kaffe också då blev Limpan glá :) I morgon kommer Anna & Johanna hit. Det ska bli roligt!

Nu ska jag tvätta av mig sminket & sen plocka i hop. Efter det blir det nog tv´n.

Blir nog inte att jag bloggar så ofta nu, inte när internett är så hära segt tyvär! Vi får se :) Bye byeså länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0