God kväll

Idag har vi Sebastian här hos oss. Han sover över här eftersom syrran & Christer är i Sthlm på konsär. Det har gått så bra hela dagen. Han har inte grinat någonting ändå är det första gången han sover borta tror jag. Nu sover både Liam & Seb. Seb somnade nästan på en gång lika så Liam. Liam tycker det är roligt att hjälpa till med Sebastian :) Är ganska så ovant att ha två stycken att passa & sköta men det går bra. Vi har varit hos mamma & pappa & fikat & grejjer idag, Johanna har även varit hit en sväng på kaffe. Har knäppt en massa bilder idag också men funkar nog inte att lägga upp dom eftersom internett är så trökt!

Imorgon är det dagis för Liam, blir att stiga upp vid kl7. Vet inte om Seb kommer att sova så bra inatt. Han vaknar nog & funderar vart han är. Liam vaknar nog han också om Seb grinar men det går nog bra. I morgon är det Måndag igen & allt vad det innebär! Jag måste fixa en massa saker. Plugga & hoppas på mera jobb. Shit snart är det Mars & jag har inte fått tag på någon medecinbok :( Hur gör man då? Kursen startar ju då. Usha hatar att ha tusen saker att tänka på. Men men så är det ju.

Nu ska jag kika på Blocket, om jag kommer in på sidan det vill säga! Ha en bra Söndagskväll. Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0