Gomorgon

Nu ska jag snart åka till jobbet. Natten har varit jobbigt. Kunde inte somna i går kväll. När jag ntligen hade det så hörde jag något som stog & brummade utanför. Tänkte att det kanske är någon kompis till Fredrik som såg att Fredrik var ute el nå så han stannade & pratade. Visst inte om Fredrik var ute såg ag ropade på honom, inget svar. Sen hörde jag att fyrljulingen åkte i väg & frågade Fredrik vem det var som kom så hära sent? Då sa han att det var någon gubbe som frågade om det var våra hundar som sprang runt i skogen? Nee det tror jag inte sa Fredrik. Nehe då frågade han om det var vi som var Matisen? Ne sa vi det är våra grannar.  då åkte han igen uan att säga något. Fredrik sa att han verkade vara full. Humm? Jaja, tur att inte Liam vaknade iaf. Jag kunde inte somna om efter det :( Usha, jobbigt det var! Men lykades väll få kanske 2-3 timmars sömn iaf. Var faktiskt inte så trött i morse när klockan ringde. Tror det är för att man inte hinner komma in i själva djup sömnen eller vad det nu kallas. Men blir väll trött sen gissar jag. I morgon börjar jag kl 12-21.30 tror jag. många timmar blir et iaf. Men det är väll ganska bra ändå. Men jag jobbar på en avdelning jag inte är så van längre. Var länge sen jag var där. Hade hellre varit någon annanstans men men. Tht´s life!

Usha, kallt et kommer att bli att gå utanför dörren, gruvar mej. Vill krypa ner under täcket med Liam nu. Han sover så sött. Idag kan han ta en sovmorgon om han vill, nu när det är helg lix. Ska ringa till honom sen. Längtar i hjäl mig annars ju. Jag som inte får träffa han förens ikväll. Men jag tror att han kommer att få et roligt idag iaf. träffa Neo! Hehe.. Vad om ska busa med varandra. Var ett tag sen nu dom träffades. Synd att om bor så långt bort :(

Ne, nu ska jag gå & sopa bort alla snö från bilen. Gissar på att det är mkt snö på den nu. Har haft i kupé värmaren så hoppas på att det är lite värme i bilen iaf. Ha en bra dag! Hörs till kvällen. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0