Halen´s

Gick in på Halen´s & kikade lite, hittade en jätte fin lampa som jag ville ha. Länkade den men det funkade inte märkte jag :( Jaja. Inte så interssant heller kanske? Med den var en bordslampa som jag hade velat ha i vardagsrummet i huset :)

Nu ska jag strax fara. Jag har så tråkigt så jag funderar nästan på att åka dit redan. Men vad ska jag göra där redan nu? När jag kommer dit är ju alla i full med att dela kaffe. Jaja, får se hur jag gör. Tråkigt att bara sitta & vänta. Mår lite illa också eftersom jag tryckt i mig för måna kokosrutor :( Ångrar mig nu! Lätt att vara efterklok brukar et ju heta.

Dom ringde nyss om jobb i morgon förmiddag, tackade nej! Till dagen alltså Hoppas det kommer in någon kvällstur! Vill inte svika Liam. Har lovat att han ska få gå på Kyrkis i morgon. Var ju så länge sen nu. Har ju varit uppehåll länge nu. Han vill så gärna dit. Tycker det är jätte roligt att vara där & sjunga & träffa alla kompisar :) Sen ska han ju på Mullemeck i morgon också hehe. Undra vad han tycker om det?

Ähh, sista blogginlägget frn idag nu. Men har man tråkigt så har man ju! Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket datum ska ni flytta?

2009-02-10 @ 15:32:51
Postat av: Anonym

jag o alex kommer på tors på dan. Men inte seb o cd för båda två har halsfluss. Jag vet inte om det smittar om man inte är sjuk det får du fråga mona.

2009-02-10 @ 18:32:58
Postat av: Anonym

Vi flyttar i April.

Sus: Ok. Jo det smittar säkert men vet ej!

2009-02-10 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0