Huga.

Liam hade varit ledsen litev av & ann idag på dagis. Vi ska se om det är bättre i morgon, har ju varit så mkt för honom hela helgen. Men jag vet inte om det beror på det. Han är så trött & tjurig hela tiden nästan. Tycker synd om honom. Hoppas att det snart blir bättre, tar upp det på Onsdag annars.

Usha, idag fick jag brev om Cellprovtagning :( Första gången jag blir kallad på sånt. Hemskt. Jag vill inte ligga där & visa allting. Men man måste väll antar jag. Bra att veta så man inte har livmoderhalscander. Går säkert bra. Men pinsamt ändå ju!  Nu är man gammal nog att gå på sånt. Nästa blir mammografi, det låter nästan steget värre ändå! Tur att det är ett tag dit. Men det går så fort ju.

Nu ska jag vara med & busa med Liam.

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch jag hade ingen aning om att man fick besked om att man ska gå på "Cellprovtagning"? :O Var gör man det!?

2009-02-16 @ 19:33:24
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: sofie

Emma: Nehe, men har inte du fått lapp då? Men tror inte du behöver göra det eftersom du är gravid vettu. Är inte säker men tror att det är så iaf. Det är på bvc i Hudik :) Det göras av en barnmorska.

2009-02-16 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0