Lägga sig?

Funerar på om jag ska lägga mig redan. Men klockan är ju bara halv 9. Men vad ska jag göra uppe? Blir bara på dåligt humör av att läsa alla bloggar idag/kväll om hur mysigt alla "par" ska ha det ikväll :( Jag vill också ha det! Äta något gott el bara titta på någon film. Iaf få en allahjärtansdagspuss! Haha, fjantigt Men man känner av ensamheten när man läser om hur andra har et så mysigt ikväll där om ger varandra något fint, blommar el choklad. Jaja, bara att drömma!

Är melodifestivalen bra? Iof är det bara för mig att vria hubudet bakåt så ser ja me egna ögon haha. Verkar inte som det är några bra låtar, skit som banligt bara!

Va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi gjorde faktiskt inget speciellt igår fast det var alla hjärtans dag.... Gav/fick varken blommor eller kort... Men vi åt gott här hemma, såg på film och meldifestivalen och hade trevligt/mysigt ändå! :)



jag tycker Måns låt var rätt svängig och bra faktiskt :) Lily & Susies låt var med rätt okej...

2009-02-15 @ 10:18:48
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: suss

Hårdrockarna var bäst. Hoppas dom vinner hela allt

2009-02-15 @ 10:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0