Läkartid

Idag var vi ju på Bvc. Liam var jätte rädd när han skulle väga sig & grinade. Ovanligt för att vara honom. Provade med allting tror jag men inget fick honom att vilja väga sig. Jag har ju vägt honom hemma & han vägde då 14,8 så jag sa det & det var en bra vikt. Han var 90 lång :) Storkillen. Iaf så såg hon att han inte mådde som han skulle. Han var jätte grinig & trött. & vi berättade om knölen bakom örat, berättade hur han hade förändrats på dagis & hemme, hon tyckte vi skulle kolla upp det igen. Har ju varit hos läkaren flera gånger. Hon trode inte det var någon fara men han kanske hade någon halsinflamation eftersom han har blvit jätte snorig också. Men det kan ju inte knölen bakom örat ha med att göra eftersom den suttit där i 1 år nu tror jag, hon tyckte det var lite knepigt att den inte försvunnit hon med. Vi fick en läkartid den 25 Feb iaf. Antar att det blir samma sak även denna gången, läkaren kollar lite säger att det inte är någon fara sen får vi åka hem igen. Men denna gånge ska jag säga på skarpen att dom måste verkligen kolla upp det nogrannare! Kan ju vara vad som helst. Men jag tror inte det är en körtel längre för då skulle den försvinna, man kan ju få sånna vid förkyldningar el inflamationer. Men som sagt då skulle den förvunnit nu för länge sen. Ibland känns knölen rörlig men ibland fasst som ett ben :/ Blir så förvirrad! Fattar inte vad det kan vara. Ibland känns den knappt men i bland känner man den mkt. Usha jag blir så orolig :( Hoppas det INTE är något allvarligt! Men jag tror inte det. Kan vara en ofarlig cysta, brukar inte vara någon fara med att dom sitter där men är den ivägen sen kan dom opereras bort, har läst lite om olika saker det kan vara. Brukar i regel vara ofarliga saker pom det är bakom örat som tur är! Men bra att kolla upp det iaf Men han hade ju ingen infektion sist när dom kollade sänkan på honom. Det hade ju nästan varit bättre om han haft det & fått pencelin el nått & sen att knölen försvann men nu är det ju tyvär inte så :( Men som sagt säkert inget farligt! Men bra att kolla upp det ändå ju.  Han har ju blivit väldigt trött hela tiden nu! & det sa ju även sköterskan att då är det ett teckan på att något är fel! Tur att flera ser det & inte bara vi. På dagis märker dom ju också. Jaja, vi får se vad det är helt enkelt!

Ikväll har Liams farmor & farfar varit här & fikat, muffins & kex som dom hade med sig :) Gott det var. Liam sover nu han var så trött. Han måsta bada först innan sängen, andra gången han badar i dag. Men han fick mjölk i håret idag när han åt gröt hos mormor sen bajsade han världens lass nu ikväll, var jätte löst, precis som han hade magsjuka el nått :/ Hoppas inte! Får se om det blir bättre i morgon annars blir han nog hemma från dagis.

Var meningen att vi skulle skjussa mamma till Hudik idag & hämta sin nya bil som är på lagning men dom var inte klar med den & dom hade även hittat nya fel. Allting skulle gå på 12 tusen att laga :( Hon har ringt till nå konsumentkontak idag & frågat om hon har några rättigheter att få ut pengar av den hon köpte bilen av. Men det var väldigt svårt efetrsom bilfirman gått i konkurs :( Men han som hon köpte bilen av sa att han sålde den privat ju! Men när honr ingde upp han som hon köpt bilen av sa han att han inte tänker betalat! Han visste ju absolut om felet när han sålde bilen, orkar inte besriva felet nu men det är någon med växlarna. Går inte att växla när det är kallt ute! Därför han hade så brottomt att sälja bilen innan det blev kallgrader ute! Skitgubbe.

I morgon blir det jobb för mej :)

Nu ska jag fixa msn!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Jobbigt att liam är så trött och så! :( Hoppas ni kan komma på vad det är, så han mår bättre snart.. lillvännen. :( Hoppas även dom kollar knälen mer noga så nu får en bättre uppfattning om vad det är.



Mäh, drygt det där med bilköpet! :p Finns så många som är idioter till bilsäljare. Vi funderade att göra ett bilbyta i Gävle på en bilfirma... Och vad ville dom ha för vår bil? :O 25 000kr, hallå liksom! :O I stan hos T Larsson skulle vi iaf få 35 000kr för det och om vi säljer på blocket kan vi få den för minst 40 000kr... Aja... man ska passa sig för bilsäljare, även privata! :p



Hoppas allt är bra med er gumman och att du kan fixa msn? :) Kramen

2009-02-19 @ 09:51:54
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Anonym

skriv dig ledig på tis så lämnar jag alex o seb hos er på morgon medans jag klipper mig. eller också går du med dom på stan el är i lekparken så får du 100 av mig till bensin. eller också kan du va här

2009-02-19 @ 21:11:58
Postat av: sofie

Sus: nej jag kan ej lägga ledig då igen! Jag har inte råd med det. Jag har knappt jobbat något denna månad & ringer dom måste jag säga ja. Jag ska ju ha Seb i helgen ju.

2009-02-19 @ 22:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0