Läkarundersökning?

Ja, så kan man ju knappast kalla det för. Läkaren tittade på Liam 3 sek & sa att det var samma sak som förut, en körtel. Spelade ingen roll hur mkt jag än sa att det inte kan vara en köret för den har varit där över 1 år, det har han ju själv sagt. Han kännde att Liam var varm (har feber) Då sa han här har ni inget att göra om han har feber det kan smitta dom andra barnen. Jävla läkare! Usha! Jag tycker att är det en knöl på ett barn så SKA det kollas upp så är det bara. Nu ska vi iaf vända oss till barn i Hudiksvall. Hoppas att vi får komma in dit & göra en riktig undersökning! Jag ger mig inte! Dom kunde inte ens kolla halsen på honom nu när jag ändå var där. Dom hade inte tid med oss tydligen. Ändå hade vi en tid. Usha vad nonchalanta dom var :(

Idag har vi varit på Kyrkis, Liam hade ju feber inatt men inte i morse. Men nu har han det igen :( Stakkarn! Men på Kyrkis träffade vi som vanlig Emma :) Magen bara växer! Jag vill också ha en bebismage nu! Men det får vänta några månader till ;)

Var in på jobbet en sväng & hälsade på. Känns som evigheter sen jag jobbade ju :( Men nu har jag fått jätte mkt jobb som tur är :) Blir så glá när dom ringer om mkt jobb, allt känns så mkt bättre. Dom har inte hört av sig till Fredrik idag :( Ringer dom inte imorgon så ska han ringa & tjata! Lika så till mig har dom inte heller ringt nått :( Typiskt! Fredrik fick bra lön denna månad, han fick all semestergrejjs från Huddig pluss A-kassa! Har alldrig fått sådan lön & kommer nog alldrig att få det heller :) Synd att jag får så dålig :(

I morgon blir det inge dagis för lille Liam. Han har för hög feber nu. Ibland är han jätte pigg men ibland helt deckat typ, usha! Men så är man ju när man har feber. Tur att det finns alvedon att ta.

Nu måste jag sluta skriva, Liam river snart hela lägenheten. Hej hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0