Skrivit kontrakt

Yes, nu har vi träffat Per & skrivit kontrakt. Känndes jätte bra från allas sidor. Mätte lite golv & kikae runt en gång till. Fint hus är et. Men mkt jag vill göra om. Hallen & varagsrummet tycker jag är jätte fint iaf. Sen kommer ju sovrummen nere att göras om, kommer nog att bli jätte trivsamt. Känns bra när man kommer in där. Skönt! Blir så sugen på ett till barn när jag vet att vi snart kommer att bo i hus, ingen aning varför? Antar att det är för att det är större & man kan bilda en stor amilj i huset lix. Vill kunna göra ett till barnrumm. Sen har jag sett så många bebisar iag på amiljeliv också, kan ju vara därför också :) Skulle vara så mysigt att få en bebis i familjen. Liam är ju storkillen nu som ska göra allting själv. Men han är gosig ibland han också. Men oftast har han inte tid att gosa/mysa med mamma & pappa nu, bara lek & busupptåg nu. Men ibland kan man sno åt sig en puss el två :)

Mamma & pappa kom hit en sväng & hälsade på. Kul när det kommer folk. Men dom stannar alldrig någon längre stund. Vet  inte varför dom alltid har så bråttom hem. Dom gick hit i detta väder. Kallt & snöstorm ute ju! Jag skulle inte vilja vara ute & gå i detta väder inte. Var mkt bättre väder i morse då vi var ute & gick. Men det blåste då också. Hoppas det har slutat tills i morgon. Hatar att köra i snöstorm, oplogat är det säkert också. Huga för att gå ut för örren tiigt i morgon bitt. örjar ju kl sju då. Hade hellre jbbbat kväll el ja, jag jobbar ju io kvällen också haha. Men jag hae noh hellre börjar senare. Men men nu är det som det är & ju flera timmar jag jobbar desto mera pengar blir det ju. Hoppas att jag får mkt jobb denna månad så man vet att man får en hyffsad lön iaf. Kommer inte få så himmla bra lön denna månad men som tur är får Fredrik bättre eftersom han får ut sina semesterdagar & andra saker sen han jobbade pluss A-kassa. Skulles sitta fint nu att vinna några tusen, el varför inte miljoner? Men det kan man ju bara drömma om att få göra tyvär! Bara rika som vinner pengar ju.

Nu ska jag göra alla kvällsbestyren innan jag kryper till kojjs. Ska svara på lite kommentarer också. Kul att ni kommenterar min blogg, är så roligt att se att man fått en ny komentar :) Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0