Tjenixen

Nu väntar jag på att min lunch ska bli färdig någon gång. Blir något enkel som vanligt, äter själv idag. Korv & pasta. Liam är hos farmor&farfar, Fredrik åker skoter med Viktor & Jerry, Alma är hos mamma & pappa. Bara jag & nisse hemma. Ska åka & jobba sen, börjar kl 15. Har hunnit med en promenad med Alma & lekt med henne ute. Sen har jag även börjat att packa ner i flyttlådor. Hatar när det står lådor överallt men vad ska man göra lix? Kommer nog bli svårt när Liam kommer hem. Han kommer nog att riva ut ur alla lådor! Känns som att jag kommer att packa ner & han upp igen. Haha, lillfis. Hoppas att han får det roligt idag hos farmor & farfar,baka bullar tror jag dom skulle göra :) Hoppas att han inte kommer hem med några men det gör han nog ;) Jag har en förmåga att inte kunna låta bli att ta då ju :( Men ne, ska inte! Jag har klarat mig så bra denna vecka. Inte fuskat NÅGOT! Känns bra. Nu ska jag hålla detta men jag vet hur fort det kan gå åt skogen! Kan hända redan i kväll om jag känner mig rätt men det får inte hända!

Nu ska jag kika till maten på spisen. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0