Typsikt

Fredrik skulle ju till Ams idag men det hade han glömt nu så nu blir han utan A-Kassa idag :( Fik en ny tid på Ams på Måndag för att aktivera A-kassan ingen. Måndag var ju inte en bra dag för han fick nyss reda på att han fick komma på jobbet han sökt & kika hur dom arbetar men det kan han ju inte nu då blir han ju utan A-kassa på Måndag också! Usha, vad struligt allting är nu. Lät ju inte så bra att säga så att ne på Måndag kan jag inte komma för då ska jag på Ams. Men hefen sa att då tar vi någon annan dag som passar då :) Hoppas han menade det & inte bara sa så då. Hoppas han kan komma nästa gång till veckan! Usha varför ska Ams ha en massa skit möten för? Blää!

Idag ska jag &/ Johanna fara in till stan, ska bara käka nu sen ska vi väll fara tänker jag. Fredrik är inne i stan nu & fixar sina betyg på Broman. Liam ska sova förmiddagsluren för han har redan ätit med pappa innan han åkte. Dom åt broccoli,bacon paj :) Fick i Liam några tuggor men sen shöjdes (stavning) Vet inte riktigt vad jag ska ta till för knep! Men han fik i sig bra ändå mot för dom andra dagarna tycker jag :) Han ska som sagt sova förmiddagsluren, tror ni han gör det? Nee, jag hör hur han tassar inne på sitt rumm & försöker få fram sitt lego haha. Ska gå in till honom nu & lägga honom i sängen igen.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0