Virrpanna

Idag har vi varit & uppvakta syrran på hennes födelsedag. Gav henne bara 100kr haha. Men jag hade absolut inte mera pengar att ge bort hon får mera sen! Men det är väll tanken som räknas? Blev inte så länge hos henne. Mormor åkte ju med oss & skulle även göra det hem. Men när vi kom ut skulle hon åka med mamma & pappa, humm. Men vi åkte hem ändå. Gjorde lax idag, blev inte många tuggor för Liam idag heller :( Typsikt! Antar att han inte var hungrig då. Vad ska man annars göra än att tänka som så? Åkte till mamma & pappa sen & varje gång Liam kommer dit ska han ha sånndära fhinn chrisp el vad dom heter, typ hårdbröd. Fattar inte varför han tycker om dom så mkt, äter typ 5 st varje gång! Dom är ju inte onyttiga iaf så. Märkte att jag hade en snunsdosa med mej hem från dom idag? Jag som har slut på snuns, funderade hur fan jag kunde ha en dosa med mej hem. Vad bra tänkte jag haha. Men kom på sen att det måste vara pappas! Men jag har inget minne av att jag tagit hem den :O Läskigt! Skickade ett sms te mamma & frågade om pappa saknade en snunsdosa & det gjorde han haha! Men han hade några till hemma så jag fick ta den, tur det! Men fattar inte?`Jag måste ha stoppat på mig den bara. Minns då inte det iaf.

I morgon ska ju Emma & Joel på Ul :) Spännande! Så underbar kännsla att få ligga där & kolla upp på skärmen ovanför där man ligger & se sin bebis för sörsta gången! Är en obeskrivlig kännsla, Så häftigt. Minns det som i går när vi var iväg på vårat Ul :) Härligt! Vill också göra sånt nu ju. Inte för att det finns något i min mage att se :( Bara fett haha ne men jag längtar tills vi ska ha barn igen & får åka på Ul. Men visst är man ju så klart orolig innan man har gjort det också. Igentligen är det ju inte för nöjjes skull man gör ultraljud. Man ska ju kolla så att allring är Ok med barnet, det är det oftast också ju så det är inget att gå & oroa sig för. Hoppas att allting är bra med erat barn! Njut av stunden ni är där. Roligt att visa upp bilderna sen :) Du måste lägga upp dom på bloggen sen Emma så jag får se! :) Jag är så nyfiken!

Nu kom Liam upp, han är visst inte trött. fasst jag vet att han är det. Det har jag sett hela dagen/kvällen. Gud vad han börjar att visa sin 2års trots nu! Shit, trode nästan att han hade haft den ju. Men oj vad han kan vara bråkig nu! Slänga saker,slåss,nypas,grina & vara sur över INGENTING! Haha, barn är härliga :) Det är absolut påfrestande för både barn & föräldrar när trotsen pågår, helt klart! Men ibland kan jag inte låta bli att skratta åt honom heller ;) Bråkungen våran <3 Nu ska jag stoppa ner honom i sängen igen! Sen ska jag hjälpa Fredrik att skriva Cv. Ha en bra kväll allihopa! Bye..

Kommentarer
Postat av: Emma

aaw, gumman.. du har ju skrivit om oss thihi.. ja, vi längtar så :) ska verkligen njuta av stunden vi är där! :) Och tänkte lägga upp bilder sen på bloggen och familjeliv.se :D hehe! :) ska bli sååå roligt!



kram

2009-02-16 @ 10:55:23
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0