Ändrade planer.

Blir jobb för mig ikväll, det var bra! Fasst jag brukar oftast tacka nej om dom riinger samma dag som jobbet är. Blir ju så struligt med allting! Ringde till dagis & det gick jätte bra att Liam är där till 16.30 Men jag måste åka dit & lämna bilstolen, Fredrik måste jag ha den i sin bil. Vo borde verkligen köpa en till bilstol! Så jobbigt att hålla på såhära. & den är inte så lätt heller! In & ut i bilarna hela tiden. Usha blir mkt idag! Måste skjussa hem Ragge också, vid halv 2. Pappa skulle gå ut med honom runt Ström så han måsta vara hemma just då! Blir mkt åkande. Vi får hoppas på att mitt bensin räcker bara! Har ju noll kr kvar på kortet nu. & Men kontanter går det ju inte att tanka härommkring längre! Jobbigt. Tänker fan inte åka till Stamnäs för att tanka. Tänk om dom kunde fixa en pump här på kiosken, men det är väll på G va? Vad jag har hört iaf! Hoppas,hoppas!

Nu ska jag plocka ihop lite. Skulle ha bytt gardiner, men då måste jag gå iväg till tvättstugan för att stryka dom & det orkar jag inte. Men städa ska jag nog göra nu! Så ha en bra kväll då. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0