Bra koll.

Jag har vrkligen bra koll på saker och ting. Har länge funderat vart min kära väska har tagit vägen. Tänkte att jag säkert har den i bilen & har kopplat bort det i några dagar nu. Men ikväll tänkte jag ähh jag måste gå ut & kolla i bilen så jag inte glömde den när vi var å Bio. För det var då jag såg den sist. Minns att jag tänkte att jag inte skulle ta med mig den in på bion för då hade jag bara glömt den där. Men då tänkte jag att den säkert var på Stormyra, ringde dit nyss & dom trode att det var min väska som låg där & skräpade. Hoppas att det är den då! Har ju plånboken & allting i den. Körkortet också. Fan här går det flera dagar innan jag fattar att jag är utan väska! Jag använder ju den varj dag så borde fatta att den var borta & inte låg oi bilen. Fredrik ska hämta den i morgon som tur är. Jag hinner inte, börjar 12 i morgon till 21.30 Vet inte hur jag ska orka med att jobba faktiskt. Har varit jätte jobbigt idag pga förkyldningen. Men bara att åka dit & köra sitt pass.

Liam & Fredrik hade ätit på Mc donald idag. Han fick ju en gratis happymeal från mama tidningen som jag köpte idag, så det var min ide att dom ksulle åka dit. Men tror ni att Fredrik hade tagit med kupongen lr? Nej då! Men han får använda den nästa gång han äter där då, blir ju alldrig att man äter där nu förtiden vilket iof är bra :) Men Liam hade fått 2 st leksaker iaf som han var jätte stolt över. var in till han nyss & pussade på honom när han sov då låg han med ena leksaken i handen. Gofis! Han är rolig den dära lillkillen, han ska INTE sova med  några nallar inte, utan med hårda saker som traktorn el någon bil & snuttefilten då såklart :) Knepigt att han inte har vaknat ännu! Han gör ALLTID det när jag jobbat kväll, vilket är ofta! Men inte nu, han gör nog det snart fasst hoppas inte. Han somnar ju alldrig om då förens sent på natten :( Hur man änn försökr att natta om honom så går det inte. Men han är min gofis ändå! :)

Nu ska jag sitta & fylla i lite frågor som jag fick av sjuksköterskan idag, är om insulin & medicin. Lätta frågar var det faktiskt! Bra det.  Ska ta en Alvedon också så jag slipper ha denna jävla huvudvärken!

Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0