bra.

Nu har jag fått svar från min lärare igen, betygen vart bättre nu på alla uppgifter. Fick godkänt på på 3 st & VG på 1 :) VG är jag kanon nöjd med! Såhära skrev hon. Inte ofta jag får VG i skolan kan jag ju säga! Hoppas att det fortsätter

Hej Sofie !

Bedömning och kommentarer på redovisningsuppgift 3:1 Etiskt dilemma

Här har du gjort en mycket bra etisk diskussion. Den här typen av diskussion vill jag se mer av. Nu har du faktiskt täckt in kriterierierna för ett Väl Godkänt

Betyg: VG

 

Nu gäller det bara för mig att hitta någon som kan diskuterna etiskt. Jag ska ju interljuva någon som jobbar med människor, gjorde ju det med mamma men det fick jag inte ens G på ju. Mamma fattade inte heller hur man skulle göra! Täbkte fråga en som jag jobbar med ibland & som även är fröken ibland åt Liam på dagis, hon läser även samma kurs som mej så det skulle vara kanom eftersom hon redan gjort uppgiften :) Ska ringa till henne & fråga.

 

Gud vad jag har vräkt i mig idag! Maten var väll OK faktiskt. Sen tog Johanna med sig godis, chips också.  Min mage står ut åt alla holl & kanter, vetkligen hårdkörning på Måndag! Detta är inte hållbart. Går bara upp mer & mer! Fattar inte varför jag inte skärper mig. Folk måste ju tro att jag är med barn, det gör jag när jag tittar mig i spegeln kan jag lova! Haha, det är fn så också! Man tänker men hur kan magen växa så hära mkt? Tänk om man skulle vara gravid utan att veta om det? Finns ju folk som inte märkt det förens dom åkt in på sjukhuset för magont så har det varit värkar haha. Har faktiskt träffat en sådan tjej, helt otrolig historia! Läskigt att det kan bli så ju. Inget grav test hade visat positift, mensen var som vanligt där, ingen speciell viktuppgång. Det har ju jag iof men ändå haha. Ne då jag är inte gravid jag är bara tjock!

 

Nu är det dax för soffan igen, i morgon blir det förhoppningsvis lite sovmorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0