Fikar

Nu sitter jag här & dricker kaffe & äter Finn Chrisp. Gött det är! Tänkte att ag skulle vänta en stund med att laga lunchen, jobbar ju kväll & då blir jag nog hungrig i kväll om jag äter redan nu. Orkar inte laga 2 maträtter bara för att ta med en på jobbet. Blir ändå inte så farligt hungrig när man jobbar ändå.

Men idag är det fan rekortkallt! Hugaluga. Var rädd för att Liam skulle måste sova ute idag också på dagis. Men dom skulle sova inne idag i vagnarna som tur var! Gränsen för att dom kunde ligga ute var 10 minus sa dom. Det var kallt inne på dagis också. liam fick ha tjocktröja på sig inne. Här är det också iskallt. Även fasst dom har lagat värmen.

Jag börjar inte förens 15.30 idag, vad ska man hitta på innan? Jag har plockat ihop,diskat & hängt tvätt, kört en ny maskin,den ska ju snart hängas också. Skulle ha varit ut & gått en sväng, men det är ju så kallt! Men jag måste ju ut & gå jag som har hund. Bra att man har det ändå. Då blir man verkligen tvungen att gå ut & gå ju :) Usha känns faktiskt lite motigt att jobba heeela helgen! Fasst skit bra ändå ju. Men jag hade gärnat hittat på något annat för en gång skull. Men det får bli som sagt den 27e då kanske.

Nu ska jag lämna in intervjuven som jag hade med mamma igår. Det har jag glömt att gjort. Måste fin justera den lite först. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0