Go kväll!

Idag har vi som sakt varit på Buspalatset. Var roligt. Liam busade & åkte en massa ruchkana. :) Men den stora får han inte åka själv i & jag vågar inte åka den & Fredrik säger att han får så ont i rumpan när han åker den, Så det blev Tibbe som åkte med Liam. :) Tur det! Liam busade så han spydde i hoppborgen. :( Då tog vi & for hem! Han vart nog alldeless för trött. Somnade sött i bilen på väg hem sen.

Nu funkar min kära bil igen. Det var batteriet som var slut. TUR! Nu har jag fått låna ett batteri av svärfar. Ska köpa ett eget på Måndag. :)

Det känns som jag har blivit påkörd av en lastbil på överkroppen idag kan jag ju säga! Humm? Precis vart vill jag inte gå in på. Haha.. ne men usha det är inge roligt alls! Hoppas det går öve snart!

Nu funkar det tyvär inte att lägga ut bilder igen! AA blir tokig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0