Hejsan

Idag har vi varit in till Hudik en svnäg. Gick på Dollar & kikade lite, handlade grejjer till Liam ska ha kalaset. Allting med typ bilmotivet på, blixten mc qeen el hur det stavas. Han älskar ju den filmen :) Köpte även lite presenter.

ikväll kommer Johanna över på middag, skoj. Det ska bli fläskfilé med cream bonqoir (stavning) & potatis :) Det är vitlök & örter som smak i cream bonqiouren. Hoppas att det blir gott! Jag är inte ens hungrig, men vi ska inte äta förens halv 7 så man kanske hinner bli lite smått. Skulle vara såå gott med ett glas vin till, men jag har inge hemma :( Får vara utan det då.

Nu ska jag gå & kika vad min skrutt gör. Bye bye..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att ni ska hyra hus:-) Ja kul att göra om lite!

2009-01-30 @ 18:22:27
Postat av: Sofie

Ja, jätte kul är det! Men vem är du som skrivit? Ser tyvär inget namn :)

2009-01-30 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0