Home.

Nu är jag hemma igen,fort fagen har gått. ROLIGT att jobba ju! :) Ska jobba i morgon också. Älskar när det är mkt jobb! Mkt skönare att vara ledig 1dag el 2 sen,känns som att man har förtjänat det mera då. Hn iaf käka. Köpte en panpizza på jobbet,har ätit nyss också när jag kom hem. Pasta med ost & skinksås :)

Jag  måste börja med vv igen! Måste sätta upp ett datum nu när jag ska börja. Vägde mig idag & jag har gått upp till 61 nu så nu börjar det gå till överstyr. Kan inte styra det om jag inte följer nåt tprogram. vv är bäst! Man får äta vad man vill men i måtliga mängder & man går ner fort! Jag tycker vv är bra eftersom det inte är en svältkur vilket jag inte alls tror på. Det är ett hälsosamt sätt att gå ner i vikt. Sen är det lätt att hålla vikten också. Man går inte upp i vikt fort sen om man fuskar. jga har fuskat skit lääääänge nu! Jag har gått upp, men hade jag kört med Allevo el någon annan soppmetod hade jag gått upp det dubbla om inte ännu mera & mkt fortare. Finns ju ett program som man ska köra när man nått sin målvikt så du inte går upp ige. El program är det väll inte, mest är det väll att äta normala portioner av allting & motionera. & det måste man ju göra för att leva ett hälsosamt liv. Måste evrkligen börja som sakt så nästa gång jag handlar ska det inhandlas vv lådor,dom är skit bra att bara värma & poängen står på lådan. bekämt? Japp! :)

På Söndag ska vi på årskalas. Alexander blir 3år. Oj! 3år redan? Shit pommesfrites! Tycker han nyss föddes & jag hade servering på skolan & mamma skickade sms att jag blivit moster till en Alexander inatt. Fränt! Jag minns att jag skynda mig dit. :) Min storgrabb är ju snart 2 år han också så. Det har också gått väldigt fort.

Nu ska jag läsa mina favvobloggar. bye!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

ja, man förstår inte var åren tar vägen? barnen blir så stora snabbt liksom!

2009-01-09 @ 10:44:36
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Sofie

JA! Verkligen. Det är nästan skrämmande. Vänta tills eran lill kommer då kommer ni tycka att det går ruskigt fort! Lite synd igentligen att bebisåret går så himmla fort. :(

2009-01-09 @ 11:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0