Humm..

Idag känns det som det skulle vara så jävla otroligt BRA att vinna pengar! Har suttit & räknat ut nu alla räkningar & hur mkt inskomsten blir denna månad & jag kan säga att det INTE ser ljust ut. Fan att dom skulle höjja hyrorna! Fan hyra + parkeringasplatserna går på över 5 tusen kr. Skulle nästan bli billigare att hyra huset knepigt nog. Men det blir det! Vi betalar ju bara hyra + el/uppvärmningen där, inget annat. Han betalar ju vägavgist,sopor,vatten. Usha för att betala så mkt för att bo i denna lägenheten! Det är inte värt det lix. Blir ingen ny växasäng heller skulle jag tro! Mamma hittade en jätte fin beg växasäng som fanns i sundsvall. Den var från Ikea & inte alls gammal. 500kr för den. var ju jätte billigt, så jag har mejlat på den. Men den finns nog inte kvar! Dom går ju som smör alla växasängar som ligger ute på blocket ju! Varje jag har mejlat på har inte funnits kvar :( Hoppas på denna då!

Inte har jag fått pengar från Csn heller! Jag skickade in min studieförsäkran i går & då sa dom att pengarna skulle komma in på en gång! Visst. Nu har jag mejlat ännu en gång & frågat vart mina pengar är? Hoppas man får nått svar nu då snart. måste verkligen ha mina pengar nu! Måste börja att betala alla räkningar. El jag kan ju inte göra det ännu, får ju inte lön förens den 27e. Men Fredrik fick ju idag. Fyfan vi har över 13 tusen i räkningar denna månad! Shit. Det är nästan rekord.

Nu ska jag hitta nummret till Skärnäs. Fredrik blev ju tipsad om ett jobb där! Hoppas att dom fortfarande behöver folk. Fredrik har redan börjat lessnat på att gå hemma fasst det bara har gått några dagar. Förstår honom! Märks att han börjar må dåligt av att vara arbetslös. & vem gör inte det? Usha. Nu är det verkligen kris snart! Nu får det vända & blir högkonjektur! SNÄLLA!

Hoppas ni som har arbete får ha erat kvar & att det är slut med all varsel i sverige nu!

Kommentarer
Postat av: Bosse H

Han kan ju söka på hagängsgården. Så får han lära sig att torka skit

2009-01-23 @ 13:19:11
Postat av: Madde

undra vem som skriver taskiga kommentarer till dig hela tiden :S jävla puckon !!



iaf så skickade jag in studieförsäkran i måndags (19:e ) och pengarna kommer på måndag den 26:e kanske dem kommer då för dig med?

2009-01-23 @ 14:36:42
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: sofie

Ok. Ja hoppas på det! Jag måste verkligen ha pengarna nu ju.

2009-01-23 @ 20:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0