Hyra hus el inte?

Ja, Det är frågan just nu. Är ju ett rätt så fin hus typ brevid mina föräldrar som är till salu. Men eftersom vi inte är ute efter att köpa något hus ännu, så frågade vi istället om han ville hyra ut det. & Fick till svar att det kunde han göra. Nu vet jag inte riktigt hur vi ska göra! Ibland vill jag men ibland inte. Vet inte riktigt hur mkt det skulle bli i månaden. Han skulle ha 5000/mån kallhyra. Men då ingick: Sopor,Vägavgiftt & Vatten. Igentligen är det väll inte dyrt med tanke på hur stort det är. Men då kan man ju fråga sig om vi verkligen behöver ett så stort hus.? Det är 5 el 6 rum. Vad ska vi ha i alla dom rummen? Men samtidigt så finns det alldrig hus till uthyres här i Stocka, Det är ju där vi vill bo! Igentligen är det dumt att inte göra det! Nu när vi väl har hittat ett hus som går att hyra. Sen frågade jag även om han tänker sälja det om han skulle få en köpare på det sen. För vi vill ju ha en garanti på att inte behöva flytta sen. Känns väldigt osäkert annars! Då är det bättre att stanna här. Trivs ju här i lägenheten! huset är ju inte det nyaste inuti. Det är helt OK på utsidan. är en 2 våningsvilla. Här i lägenheten är det ju ganska mysigt! Men jag tycker det känns litet, Men igentligen är det väll inte det! Det är ju en 3a. Men så tänker jag på framtiden också. Vi kommer väll förmodligen att skaffa ett till barn & då kommer det att bli trångt kanske? AA jag vet inte hur vi ska göra. Vill men ändå inte. Typiskt mig att vela! Jaja. Vi får se vad han skriver. Blir driftkostnaden för hög så bor vi kvar här. & Om han tänker sälja det när han får en köpare så blir vi också kvar. Vi ska iaf kika på det om det han skriver tebax låter bra. Men vi ska nog kräva att han målar om & tapetserar lite isånnafall! :) Kommer att sakna lägenheten om vi flyttar! Även fasst jag jämmt klagar på den. Haha.. Men man glömmer väll bort den tillslut. :)

Idag har vi inte gjort så mkt. Gått till mamma & pappa & hälsat på. Sen vidare till mormor. Sen följde mamma med hit en sväng. Fredrik är i garaget idag. Ska väll ta & göra lite middag nu snart. Liam sver lite middag nu. Det vart sent idag med hans sovning! Han har ju haft fullt upp idag. :) Men jag ska väcka honom nu. Annars kan han inte somna ikväll.

Bye bye..

Kommentarer
Postat av: EWa

Hej jag har msn adda mig gärna:-)

[email protected]

2009-01-04 @ 20:33:49
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Madde

oj vad är det för hus? =)

2009-01-04 @ 22:57:20
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Sofie

Madde: det är där Linda Dunder bodde om du minns henne.

2009-01-05 @ 10:53:58
Postat av: Emma Viklund

Blir nog roligt för Fredrik med då han får ett eget garage ;) haha!

2009-01-05 @ 15:47:57
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Madde

ja jo jag minns det :) det är juh fint hehe!

2009-01-05 @ 22:51:42
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0