Inget som funkar!

Nej, det är inget som funkar för mig någongång! Allting bara krånglar. Försöker ladda ner E-legitimation för att kunna lämna in den dära jävla studieförsäkran till Csn. Men det funkar ju inte! Jag blir tokig. Snart skiter jag i det hära. Men får jag inge pengar så pluggar jag inte heller! Varför kan dom bara inte skicka ut pengarna utan en massa krångel för? Jävla system! & När jag hade försökt att ladda ner E-legitimationen så försvann allting i historiken :O Jag har ju alla bloggar som jag läser där. Jag har inte rokat spara alla i mina favoriter ännu. Så nu har jag ingen aning om vad alla bloggar hette som jag läste! Usha inget funkar på denna datorn. Inte ens Msn! Ska fan slänga denna på tippen & köpa en helt ny. Vore skönt.

Nu ska jag dricka mitt nygjorda kaffe! Hoppas ni har haft en bättre morgon. Känner att detta INTE är min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0