Jävla blogg!

Har skrivit en massa inlägg idag men inget har kommit upp på bloggen! Arg man blir då. Har iaf jobbat ikväll,kom nyss hem. Skrev ett inlägg innan jag åkte till jobbet att jag har satt mig själv i en väldig pinsam sitts idag! Fyfan nu har jag lärt mig en läxa iaf!  Orkar inte skriva just nu.

Idag är det 2a dagen med vv & det går kanon. Iaf när man jobbar kväll för då äter man ju typ inget! Värre när man är hemma & har tråkigt då går man & småäter hela tiden.,

Idag har Liam varit på julgransplundring på dagis. Det tyckte han var skojj :) I morgon är vi båda lediga. Iaf vad jag vet nu, det kan ju ändras som ni vet.

Nu ska jag umgås med Fredrik!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ah de e som bra program!

Nja jag har gått ner från 105,7 totalt till nu 99,4 kilo sen i oktober nångång...så det går lite segt!

Men det går ju i alla fall, får vara gla för de.

Lycka till själv!

Min kompis gick ner 29 kilo efter graviditeten på ett halvår genom att promenera en timma varje dag!

2009-01-13 @ 23:55:16
URL: http://thundernia.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Tror dina inlägg syns nu? Konstigt det lät med den där sidan? Konstigt att det kostade? :p Hum...



Duktig du är med VV... satt och kikade på kort på mig från somras och höstas.. vad smal jag blev liksom.. Känns som jag går upp allt nu när jag är gravid. jag väger 60kg nu. Stått still på 60kg ganska länge men ändå..



Menmen, bara att ta tag i det efteråt... Då ska jag gå med vagnen runt Ström VARJE dag :) då får du haka på om du vill :)

2009-01-14 @ 11:59:24
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0