Lets dance

Det börjar ju ikväll, jag hade velat sett det. Vilken tid börjar det tro? Jag slutar 9,är väll hemma kvart över. Hinner kanske se lite grann iaf. Blondinbella skulle vara med såg jag. Undra om hon är bra på att dansa? Fasst så mkt träning som dom får så kan väll dom flesta lära sig dansa så,förutom jag då! Knepigt att Blondinbella kommit så långt bara av att blogga! tjäna så mkt pengar på att göra det man tycker är roligt. Varför kan inte jag tjäna STORA pengar på mina blogg för haha!

Idag är det så skönt & varmt ute! Riktigt vårväder idag. Fasst det är ju långt till våren. Men skönt är det iaf! Såhära får det gärna vara varje dag om det vill. Gick runt Skäret med Alma en sväng & på hemvägen gick hon hyffsat i kopplet! Men på ditvägen höll jag på att tappa min arm kändes det som. Skulle väll ha gått på hundkurs snart, men dyrt som fan! Finns det ingen som vill hjälpa mig att få henne att gå fot?

Nu ska jag Luncha sen dricka kaffe & äta en kaka. Sen åker jag & jobbar :) Lovely!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0