Nehe.

Gick in & kikade på sidan där jag har mina studier. Vart INTE glad! Hade fått IG på alla inlämningsuppgifterna :O Utan ens ett mail el en förklaring varför jag hade fått det av läraren! Kan det verkligen stämma? El har hon gjort fel tror ni? Kan väll inte få IG på ALLA? Ok, på en. Men ALLA? Öhh? Nu fattar jag ingenting faktiskt! Mina inlämningsuppgifter är baserad på fakta från boken, internett & vad jag själv tycker om olika saker ju. Inte alls dåligt skrivet tycker jag. Vet faktiskt inte hur jag ska kunna göra för att få det bättre? Vad fan är det för lärare som sätter IG utan att erätta varför hon gjort det? Hur ska jag då veta vad som är fel? Ne nu är jag förbannad! Fan, om detta verkligen stämmer så ska jag skriva att jag INTE kan göra bättre ifrån mig. För det kan jag inte göra! Det måste bara vara fel! ÅÅÅ alltid ska det vara något när jag ska göra nått. Hade det varit någon annan som lämnat in samma uppgifter så hade dom fan fått MVG! Jag lovar! Sådan otur har jag. Varför kan dom inte starta riktiga utbildningar i Nordanstig för? Det jag håller på med nu är ju bara SKIT! Läraren kan ju göra vad fan som helst verkar det som. Är precis som det är nått skämt ju! Kanske har blivit lurad? Ja, man vet alldig! Fan hur ska jag göra nu då? Usha. Jag som har suttit med dessa inlämingar i flera timmar & har gjort fint & skrivit mkt & bra, precis som det stog att man skulle göra. Det enda jag inte har kunnat gjort är diskutionsuppgifterna ju pga av jag måste vänta på mina atudievänner. Har jag ens några sånna? Det är så dålig info från denna lärare så ni anar inte! Mina kommande lärare inom medecin verkar mkt,mkt bättre! Om jag inte har fått ett mail med info varför hon har satt IG i morgon, då jävlar sa jag skicka ett mail & fråga vad fan hon håller på med! Kommer jag säkert att bli avsängd från kursen. Men det skiter jag i. Hur fan kan dom ha rätt att sätta IG? jag förstår ingenting. Jaja, bara att hoppas att hon har gjort fel. El att det finns en jävligt bra förklaring om det hela. Jag ska fan ha minst Godkänt iaf! Men med min otur så har jag skrivit allting fel & skitdumt :( Fan hur fan ska man få en utbildning nu förtiden? & ett fasst jobb!? Går ju fan inte. Vore det inte för att jag får en liten summa pengar varje månad från Csn, så hade jag slutat för länge sen!


Nu ska jag dricka kaffe, har så ont i halsen & är förkyld! Liam har smittat ner mej. Hoppas ni har en bättre kväll änn vad jag har just nu :(

Kommentarer
Postat av: madde

man kan alltid göra bättre ifrån sig :)alltså du måste få veta varför du fått ig på uppgifterna så du har chans att göra om dom. Då får du veta va som var fel och du har chans att göra om dom :) prata med lärarna eller läraren så ska du se att det går bra :)

2009-01-25 @ 23:59:33
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Sofie

Madde: ja, hoppas att läraren mailar mig om vad jag gjort fel. Men tycker det är så knepigt att jag fick IG på allting. :(

2009-01-26 @ 08:28:40
Postat av: Anonym

du har inlärningssvårigheter, det har du alltid haft. Du måste göra allt muntligt. Haha

2009-01-26 @ 12:43:35
Postat av: Sofie

Aonym: Japp, det stämmer! Har väldiga inlärningssvårigheter!

2009-01-26 @ 14:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0