Nu

Så har mina inlägg från i går kommit upp. Segt! Undra om man ska byta blogg? Men gud vad jobbigt.
Skit roligt väder det är idag. Men jag måste ändå gå ut & motionera! Usha blåser snö fulla ansiktet säkert! Skönt att vara ledig i dag faktiskt. Men är fruktansvärt trött,fasst jag & Liam tog sovmorgon. Säkert för att jag sovit oroligt denna morgonen! drömmer om saker som är knepiga! Har gjort det hur länge som helst nu. Flera år! Men det har blivit miindre av dom nu. Men i natt var den tebax. Undra vad det betyder? Tycker bara drömtydning är bluff, men nu kanske det betyder något? Det måste det ju göra? Jaja..

Vad tusan ska man hitta på idag då? Jag har iaf lovat Liam att gå till gammelmormor idag. Han ville dit i går också, men jag hann inte efesom vi precis skulle åka på dagis då. Nu håller Liam på att leka med sin städvagn haha. Hur kan han älska att städa så mkt! Tänk om man själv kunde vara så.

Undra om Feredrik skulle till garaget idag. minns inte. Tråkigt kväll i sånnafall! Men men.. Vi tänkte ju gå på bio ikväll men vi får se. Jag är så sugen på att gå ut nu! Farmor& farfar ville ju att Liam skulle sova där någon natt. Kanske kan ta det till helgen. Men om jag får jobba vill jag nog hellre göra det! Får se, var ju så länge sen lillskiten sov borta nu. Men det går nog bra. Hönsmamman som kommer fram bara :P

Fick mejl från per idag. Han skulle ha möte med sin bank om att hyra ut sitt hus till oss i 4 år. Han visste inte om han fick ta lån på ett nytt hus då! :( Husen nere i Sthlm kostar ju en del. Hoppas att banken går med på det. Han får ju en inkomstkälla från oss ju! Det borde ju funka.. Hoppas för då köper vi huset då! Då är jag även klar med utbildningen ju & Fredrik har förmodligen fått teba jobbet. Håll tummarna. Annars kan vi nog inte hyra det! :(

Nu ska jag busa med Liam!  Bye.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan!

Vad äre för knepiga drömmar du drömmer då?



Brukar också drömma knepiga drömmar.

Man funderar liksom om det betyder något eller inte?!!!

Ha det bra iaf.

Kram

2009-01-14 @ 22:42:15
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0