Nya tag!

Japp, Idag börjar jag med Viktväktarna igen. Skönt det känns att  äntligen komma igång. Började dagen men att kliva upp kl 07. Sen åt jag & Liam frukost, sen åkte vi till dagis. Efter det gick jag & Alma ut på en långpromenix. Sen ringde mormor & frågade om jag inte skulle gå ut med Ragge som är hos henne idag. Det hade jag totat glömt bort. Så det var bara att gå med honom också. Bra ut & gå väder idag. fasst väldigt halt så passa er.Sen var det även lite för varmt för min smak! Svettades som fan när jag var ute, men då hade jag tjockjacka & handskar också. Nu sitter jag här & käkar ett päron,kaffe är snart klart. Sen blir det en vv låda, pasta bollognes (stavning)

Jag hade tänkt att handa lite mera idag! Fasst vi handlade igår, men inte allting vi behöver. Men jag hade inte ått mina pengar från Csn idag! Fattar inte varför inget system ska fungera som det ska. Alla andra jobb ska ju skötas. Men alla tjänster som finns nu ska dela ut pengar som man har rätt till ska altid strula! Kom på nu att jag fick en lapp hem från A-kassan. Har ju inte A-kassa längre nu, el har väl alldrig haft heller men jag var berättigad till det dom dagar jag varit arbetslös. Men jag fic en lapp att dom saknade papper som jag enligt dom inte har skickat in. Men det har jag, 3 gg! Så jag skulle inte få några pengar stog det. Vadå få några pengar? Det är väll mina pengar som jag ebtalat in på skatt mm el? Usha!

Ne nu måste jag ta en kopp med kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0