Oj!

Fan, Jag ska alltid ställa till det för mig! Jag hittade en sida där man kunde kolla upp om folk har betalningsanmärkningar. Tänkte åhh vad roligt att kolla det. nyfiken som man är! Tänkte mest kolla för roligt. Skrev in mitt namn också, hade såklart ingen anmärkning. Men sen läste jag att när man tar kreditupplysning på privatpersoner så får dom en kopia hem skickad till sig. OJ! Trode dom inte fick det. vad pinsamt! Hoppas det inte står mitt namn bara. kollade på Fredrik också. han vet ju att det är jag. minns inte vilka jag kollade på. Åhh varför ska jag alltid ställa till för mig? & desutom kostade det pengar utan att jag viste det. 150spänn!! Vet inte alls hur man betalar. Stod nått om skriv ut fakturan. Men våran skrivare funkar ju inte. Humm.. AAA tänk om man kunde vrida tillbax tiden & inte kolla! Åhh korkade jag! Jag blir jämmt lurad på olika sidor. Mest tänkte jag kolla också att det verkligen stämmde! Tänk om det hade stått att jag hade skulder fasst jag vet att jag ej har det! Men sida verkade stämma. Men fan! Jag har tagit kreditupplysningar på folk jag knappt känner! Fan kommer nog att stå såhära. Sofie magnuson Stocka har gjort en kreditupplysning på dig. Fyfan! Någon som vet om det står namnet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0