Ovant

Måste säga att det är väldigt ovant nu när Fredrik är hemma om dagarna & inte jobbar. Man får lite smått pnaik. Särskillt när jag vet att jag inte har jobb förens nästa vecka änn så länge iaf. Vad allting skulle bli om bägge hade fasst jobb nu. El iaf 1av oss.

Liam leker med sitt kök inne på rummet sitt. Rpoar då & då att man ska komma & äta med honom :) Han är så go min lilla fis! Han har blivit så stor! Det ser man tydligt bara när han leker. Allting är mer som på riktigt nu. Rör om i kastrullerna & fyller i vatten i kastrullen & lägger bestiken i diskhon. & i ungen sttoppar han in låssasbullarna hehe :) Jag sitter här & dricker lite kaffe. Har nyss ätit lite riktigt mat också :) Inte bara Liams låssas korv & ägg haha.. Vi åt bacon,spagetti med örtsås :) Det är så gött!

Undra vad man ska hitta på ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0