playhouse disney

Liam har varit medlem på playhouse disney´s hemsida ett bra tag nu,det är gratis & det finns mkt roliga saker man kan göra där. Det finns spel,sagor,lekar sen finns det även en kul grej som heter kaninbyn. Där ska man spela spel & samla morötter så man kan köpa nya saker till sitt kaninbyhem. Han har skickat in på tävling vem som har finast kaninby. Nu har jag inte varit in på väldigt länge. Nu när jag hämtade posten så hade han fått en hel låda med gratis saker från dom :) Pennor,läroböcker,plancher,smörgåskrassefrön,ritblock mm. Han var så himmla glá & inte nog med det så var det ett till paket till honom i postlådan. Det var från Goboken. Han är ju med i den boklubben igen nu. 2 roliga böcker fanns det i det paketet. kostade 200spänn rätt dyr bokklubb ändå & jag tycker det nästan alltid är samma grejjer liksom, Men jag tänker nog inte gå ur. Man kan ju avboka nästa måndaspaket om man inte tycker att det verkar vara några bra böcker lix.

Nu ska jag laga middag & plocka i hop på soffan, Liam har nämligen plockat ut hela sin sparbössa där. Fullt med päningar överallt. Bye!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Oj, vilken rolig hemsida :) hoppas den finns kvar då vi har en liten som kan sitta där och spela xD hihi....

2009-01-15 @ 20:58:51
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: sofie

Emma: Ja! Deyn är jätte bra för barn. Mna kan även rita där, det tycker Liam om att göra. Sen är det ju mkt bilder på disneyfigurerna som dom känner igen från film/tv så den är knaon :) Ja snart kan eran lille kika i där också hehe..

2009-01-16 @ 13:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0