Pluggat för fulla muggar!

Ja, Det har jag gjort nu. Fick lite hjälp av Fredrik. Men han fattade inte heller ett skit! Men faktiskt så klarade jag steget fö att bli godkänd på diagnosen. :D Tur! Men vilken tid det tog. Klockan bara rusade iväg. Sen skickade jag in en redovisningsuppgift som igentligen inte ska vara klar förens om 3 veckor. Tycker det är skönt att ligga steget före. Men jag vet inte om man får göra det faktiskt! & Jag vet faktiskt inte om jag kommer att få godkänt på den. Tror inte att jag gjorde rätt. Men hoppas att man får chansen att göra om uppgiften isånnafall. Nu är det väll bara att vänta på att bli indelad i en grupp över internett. Ska nämligen diskuterna någonting, Men vad vet jag inte. Fattade absolut INGENTING av det som stog. Var en massa rutor där det stog en massa konstigt i. Ska maila läraren & fråga om hon kan ge mej lite bättre beskrivning sen. Jag kommer att sitta där & inte komma på någonting som jag ska skriva & prata om med dom andra. Slår vad om att dom andra är värsta pluggon. Haha.. Jag läre iaf få vänta ett tag på att bli indelad i grupp. Jag har ju börjat tidigare än dom andra. Igentligen är mitt startdatum längre fram i Jan. Men jag fick ju somsakt börja tidigare. :) Jaja nog om plugg nu! :P

Nu ska jag leta efter nummret till Csn. Det stog på en sida att dom SKA betala ut varje månad. Så jag ska fan ha mina pengar! Usha hatar sånna systensom om inte kan göra det dom ska! Ska ut & ta lite luft också känner jag. är så varmt inne här!

 Ha det bra & god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0