Saknad

Nu är det en liten fis som verkligen är saknad här hemma. Alma är jätte orolig & letar efter honom. Jag & Fredrik har så tråkigt! Jag har nyss badat. Finns inget att göra. Vi sa till varandra på en gång vi kom hem att det var jobbiigt när det var så tyst :( Visst kan man bli trött ibland på att höra protsester & grin på kvällarna, men usha vad hemskt det är ändå att INTE höra det. Jag vill gå & lägga mig nu så det blir i morgon så vi får hämta våran snutt! Jag vetatt man ska passa på att göra sånt man inte kan göra med barn, men vad? Inget är roligt utan honom!

Bion var ganska bra. Såg på: vi hade iaf tur med vädret igen, en ganska roligt film :)

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Tråkigt väder är det också, strom! Åhh jag vill ha min goprupp här så jag kan snusa. Varför kan jag inte vara borta från honom? Går mkt bättre när man har något att göra. Som när man gå ut tex. Går inte när man bara är hemma! Fan vad jag är töntig! Skärpning nu. Men jag vill ha min Liam här nu! Mitt hjärta. Hoppas att han har det roligt hos farmor & farfar & att han kan somna utan att vara ledsen! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Voff, voff!!

2009-01-24 @ 20:30:18
Postat av: hanna

allt bra ? :D

2009-01-24 @ 20:33:22
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Emma

åå.. förstår att det måste vara jobbigt utan din lilla plutt... jag kommer nog ha skitsvårt för att lämna bort...



Men snart äre imorgon gumman då du ska få träffa honom :)

2009-01-24 @ 22:08:55
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Sofie

Hanna: Japp, allt bra! Sj?

2009-01-26 @ 11:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0