Shoppat

Såg på Maddes blogg att hon shoppat på Catalog´s hemsida, där var det storrea kan jag tala om. Jag gick in för att kika, brukar alldrig handla över internett. Visst händer det ibland. Nu hittade jag en massa BILLIGA saker. Jag klickade hem bla, 3 st fina vaser, hissgardin, matta till Liam, 1 mössa, 1 hylla med 2 st vita vaser på. Kanske var något mera också, minns inte nu. Men allting gick väll på 300spänn med frakt. Det var billigt tycker jag. Roligt att schoppa nu när man ska flytta till hus. Gå in & kika där ni med :)

Läste i tidningen idag att dom ev skulle varsla 25 st till på Huddig. Fredriks kompis ringde idag & han kanske kommer att måsta sluta, han har jobbat där i 9 år tror jag. Hemskt! Varför kan det inte vända? Det kommer nog att sluta i konkurs för Huddig :( Dom gick faktiskt i konkurs för många år sen också, men startade upp företaget igen & då gick det ju kanon. Usha för att folk ska bli arbetslös nu. Man får ju inget nytt jobb nu heller :( Finns inga jobb. Så, nee hoppas att det blir högkonjektur nu snart! Tur att Fredrik har sitt garage ändå & tjäna några extra slantar på. & att jag får jobba.

Läste nyss på blogg.se att dom beräknade att jorde skulle gå under. Minns inte när, men det var om inte allt för många år. Jag minns heller inte hur dom hade kommit fram till det, tror det var om nå mayyafolkets kalender el nått. Frågan är ju om man ska tro på det lr inte? När milleniumskiftet var så sa dom ju att det var jordens sista dag. Men inte hände det något inte. & bra var väll det! Man blir ju lite orolig :( Hoppas att det verkligen INTE stämmer. Men folk kommer väll att bli orolig ändå den dagen den förväntas att gå under. Dom trode att jorden skulle snurra åt fel håll, el att solen skulle lysa rakt på något, men vad var det nu igen Ja, minns inte. Läs själva. Jag har nyss suttit & läsat men mitt minne är inte det bästa.


Usha, blir väll snart sägen för oss. Mattläggaren kommer ju som sagt tidigt i morgon. Vi som inte har städat ännu! Inte för att det är särskilt stökigt. Men jag vill ha jätte fint & rent när det kommer folk. Jaja, bara att sätta igång. Har tagit Alvendon för att orka, hjälpte väll lite grann. Bäst att sätta i gång innan den slutar att verka då! Har örjat få lite feber kännde jag förut ikväll :( Hatar feber! Fredrik är också dålig. Nee städa var det ja.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kikade med på Catalogs hemsida, skickat efter mkt där förr :) det bästa är jua tt man kan kombinera ihop från ellos, josefsons med mer OCH catalog i samma frakt och paket och allt :) det är så bra... Men har inte pengar till det just nu... hum... vi ska ju köpa tapeter och så...



Konstigt att det går så dåligt för Huddig!!!? :( går mer elr mindre dåligt för alla företag verkar det ju som nu? fatatr inte... har alltid trott att huddig är ett STORT BRA företag.. konstigt :( tänka tt jobba på ett ställe i 9år sedan få sparken :(

2009-01-30 @ 11:01:00
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Sofie

Ja det är bra. Ok, vi vill med börja köpa tapeter til huset. Roligt det ju! Ja knepigt att det går så jävla dåligt för alla företag. Hoppas det vänder!

2009-01-30 @ 15:25:21
Postat av: Malin Viklund

Vad roligt. Hörde att nis ka flytta till hus. Per Öbergs hus va!? :) Emma sa det. Hoppas ni får det bra där. Så fint o mysigt där ju. När får ni flytta in!? Kram

2009-01-30 @ 21:52:07
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Malin: Japp vi ska hyra hans hus, ev köpa det sen :) Ja, jag hoppas att vi trivs bra där! Vi får flytta in i April.

2009-01-30 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0