Sjuk.

Fy tusan vad förkyld jag har blivit nu :( & Min tårkanal har fassnat igen, bara rinner i från ögat hela tiden. Ska INTE bli roligt att jobba ikväll, kan inte vara hemma heller för jag måste ha pengarna ju. Nyser hela tiden, känns som jag ska svimma när jag nyser så mkt. Tur det finns nässpray & halstabletter.

Fredrik är & åker skoter han. Liam är på dagis. Ska åka med mamma idag till jobbet. börjar nästan samma tid :) Känns som jag måste gå på en promenad med Alma också, el det får Fredrik göra sen. Jag kan inte gå ut, ser inget för ögat rinner. Hon har iaf varit ute & sprungit på framsidan när Fredrik tanka skotern. Jag har betalat räkningar halva morgonen känns det som. Tråkigt att se så mkt pengar försvinna, man tror inte det är snart. Nästa månad är det inte lika mkt räkningar men då fyller ju Liam storkille., då blir det presenter som måste inhadlas.

Jag vill vinna pengar så vi kan köpa tapeter & golv till huset. Iaf tapeter! Får väll ta lite eftersom :)

Nu ska jag gå & snyta mej, Hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

då kommer inte vi imorgon om du är sjuk för då blir vi sjuk igen

2009-01-27 @ 19:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0