The same.

Ja, denna dagen ser väll lite ut som den i går. Skussa Liam till dagis kl 10, var ju julgransplundring där idag. Sen åkte jag hem & gick ut med Rgee,sen en längre bit med Alma. Sen har jag varit i tvättstugan & strykigt gardiner & satt upp dom här inne. Skönt med lite vitt & fräscht! Nu lagar jag mat. Sen ska jag åka & jobba kvällen igen.

Många som vet nu att vi ska hyra hus! Kristina frågade mig idag om vi skulle flytta. Tänkte mäh hur kan hon veta det? Men hon kännde Per som vi ska hyra av,så det var därför. Jag glömde att fråga henne om hon vet när kyrkis börjatr gen. Men det kanske Emma vet också? Synd att jag inte har Msn! Det är så drygt att vara utan det.

VV går fortfarande BRA! Roligt när man blir peppad. Ser verkligen på mitt ansikte att jag har gått upp i vikt. La märke till det igår innan jag skulle fara till jobbet. Det syns verkligen nu! :( Men nu ska det bort! Så onödigt att gå upp allting igen.

Nu ska jag äta köttbullar & spagetti! Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0