Tjohej.

Idag har jag, Liam & Alma varit ute typ halva dagen. Varit ute & gått, åkt älke, busat i snön. Nu har jag suttit & kikat på internett lite. Hittade en sida med skit fina saker på & jag kunde inte motstå att handla. Men det var inte dyra saker om jag säger så, saker för 20kr hehe. Men fina var dom :) Trähjärtan med text på & ett annat hjärta som jag tänkte ha i fönstret :) SIdan heter http://www.nogautvalt.se/group.asp?group=21 Gå in där & kika, jag har då blivit helt tokig i sånna saker. Typ samma saker som finns på Ombonat i Hudik, fasst mkt billigare :) Me like! På Ombonat skulle jag kunna köpa varenda liten pryl om jag hade haft råd, älskar såna saker. Små detaljer gör så mkt! Det blir så personligt & mysigt i ett hem då. Jag vill ha allting i vitt. Kan inte sluta kika i alla inredningsbloggar nu. Som vita hem, åhh det är ju så fint! Tänk om man hade sånna fina hem själv. Man kan ju drömma sig bort iaf.

Snart tror jag att syrra m.fam kommer hit. Vi ska väll äta något, pizza tror jag :) Ha en bra Lördag kväll, hörs senare. Bye!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå, mys med massa bus i snön halva dagen :D härligt...





Jag älskar med "ombonat", måste bara kolla in sidan du hittat :)





hoppas ni har en toppen kväll! Kramis

2009-01-31 @ 19:39:47
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Sofie

Emma: Ja det är verkligen härligt att busa i snön. Ja på Ombonad fins det så mkt fina saker, men det är ju så dyrt! Ja gå in & kika på sidan :) På kategorin heminredning :)

2009-01-31 @ 21:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0