Töntigt!

Usha vad jag hatar töntiga & elaka komentarer i min blogg. Ha, Det är rätt roligt ändå att se hur lite folk har att göra. Att dom hakar upp sig på minsta lilla. & Att man desutom är Anonym! Det tycker jag är väldigt töntigt att inte kunna stå för det man säger. & Framförallt när det inte är dennes problem. Du har absolut ingenting med att göra om Liam fick vara vaken till kl 12 på nyårsafon! Det är vi som föräldrar som bestämmer det! Du har ingen rätt att säga om det är normalt lr inte. Hade vi sett att han inte hade orkat så hade han fått lägga sej. Men han var hur pigg & glad som helst! Han tyckte det verkligen var roligt att få stå med oss där & mysa & titta på alla fyrverkerier. Varför ska han inte få göra det då för? Nee usha blir verkligen förbannad på när folk lägger sej i. & Jag har bara så stor lust att skriva att jag vet namnet på den som skrivit det. Men det tänker jag inte göra! Det får du skriva själv. Men om jag känner dej rätt så kommer du alldrig att våga det! & Visst jag kan ta fel på person. Men jag har ju mina aningar. En som inte har nått liv & är avundsjuk. & Som letar & letar efter fel för att se kuna göra någon lessen & besviken. Man tappar helt lusten att blogga när man vet att det finns sånna männskor som läser min blogg! SLUTA ATT BRY DEJ! SNÄLLA!!!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Jag gillar att läsa din blogg, vännen! :) Nog många fler som gör det. Haka inte upp dig på folk som är dum i huvudet och aldrig kan skriva nånting trevligt! Dom ska inte ha någon som helst uppmärksamhet!

2009-01-01 @ 15:07:58
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Linda

Mm jag har oxå märkt att det är en del som har lite å göra.Dom flesta barnen är väl uppe sent på nyårsafton och tittar på raketerna..det var iaf min familj när jag var liten.

2009-01-01 @ 19:56:53
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: pilla

Det finns då folk till allt! Vissa har inget eget liv och är så avis på att andra har det. Försök att inte bry dig om sånt där, den personen som skriver är inte värd det. Kör ditt race! Vi är många som gillar att läsa, så skriv för din egen skull och våran;) Kram och Gott Nytt År på er!

2009-01-01 @ 20:06:30
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Sofie

Tack för att det finns personer som bryr sej! :) Det värmer. Ska försöka att inte bry mej.

2009-01-01 @ 21:20:41
Postat av: Anonym

Hahaha

2009-01-02 @ 11:18:58
Postat av: Linda

Ne det är sjukt att alla ska lägga sig i o klaga på allt man skriver... Blir så less!.dom har inte gjort det på min men dom har gjort det på syrrans blogg..

SJUKT SJUKT att man inte ens får skriva vad man tycker och känner utan att någon ska hålla på å haka upp sig på precis allt.. Snacka om att dom har lite å göra! Hua!

Uscha för dom..

Hoppas du har det bra.

Sköt om dig :)

2009-01-03 @ 00:15:04
Postat av: Ewa

haha våra barn var uppe till 01.00 då fick vi säga åt dom att nu är de sängdags;-)haha men då fick Pontus sova sen middag så han sov till 16.30 så då orkade dom vara uppe..klart barnen ska vara med och fira de är tradition,minns när man själv var lite när de var nyår då FICK man vara uppe om man orkade gud var vi kämpade för arr vara de hahah

2009-01-03 @ 13:00:52
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ewa: Japp, Jag håller med! Orkar dom det så är det klart att dom ska få vara med att fira in det nya året. :) Dom får nog inge men av det!

2009-01-03 @ 21:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0