Traktor

Nu är traktor tokiga Liam på väg med pappa till Huddig. Fredrik jobbar ju sista dagen i morgon. & Liam älskar att följa med dit & kika på traktorer. Var ett tga sen han vra dit & kikade nu, han kommer nog att tycka det är jätte skojj. Får se om han får åka nå traktor idag :) Det är ju lungt på fabriken idag. Bara 2 som jobbade på den avdelningen. Inga höga ljud el nå som tur är!

Ja, Ni kan väll bara gissa vad jag ska göra ikväll? Just det, jobba! Skönt att vara ledig i morgon. Ringer dom så ska jag nog tacka nej för nu är jag trött. & känner mig inte så bra. Kanske börjar bli sjuk :( Hoppas inte! tycker att man är sjuk jämt nu. Usha.

Nee nu fryser jag! Nu ska jag kika på tvn en sväng innan jag åker. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0