Inget går som det ska.

Det är inget som går som det ska nu längre! Alltid ska det krångla. Lika idag när vi var i stan så var det 100 saker som krånglade. Liam var bråkig,billarmet gick igång & fick inte av det alla glor! Liam kastade en burk med kattmat på min fot inne på Dollar så den är BLÅ, På vägen hem var det en luspudel som körde 40 på E4an & skulle samma väg som mig,tydligen tyckte han att jag låg för nära & han tvärnitade så han stog helt stilla mitt i vägen & vinkade argt förbi mig. Tur att jag inte krockade med honom för det var 1 sek ifrån kan jag lova! Vilken pappskalle som bara tvärnitar & stannar sådära. Man kan ju iaf hålla sig till hastigeheten & inte under! Får man verkligen hindra trafiken så? Då borde han ha en skylt på bilen som traktorerna har att dom inte kan köra fortare än 50. Nee,idag är jag på dåligt humör. Likaså kunde jag inte handla det jag skulle på Arbetrt & Herbert heller för tydligen hade jag inge pengar kvar på kortet konstigt nog! Inget går som det ska någongång längre tror jag.

I morgon är det jobb igen,känns som jag under somare har flyttat dit om jag ska vara ärlig. Jobbar nästan varje dag! & är man ledig 1 enda dag som idag,ja då ska man städa hela huset! Trött är jag så jag vet inte vad,lägger mig numera 7 på kvällen & sover hela natten ändå är jag lika trött på dagen :( Förhoppningsvis blir det bra snart :)

Är hos mamma nu,Liam skulle prova sitt gashandtag han fick idag till cykeln men det verkar vara trasigt :( Låter konstigt av det,inte som det ska iaf. Fredrik jobbar så jag & Liam har tråkigt & ingen är hemma som man kan hälsa på & ingen vill hälsa på oss :/ Nee, nu ska vi äta kålppudning.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Men usch låter inte som en kul dag!Hoppas morgon dagen blir bättre:)

2009-07-14 @ 18:51:22
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: madde

jag vill komma och hälsa på :) säg till när du e hemma :)

2009-07-15 @ 19:38:16
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Sara

Inne i en känslig period nu kanske då allt känns skit :) Ordnar sej nog. Man får ju inte komma å hälsa på juh ;) Är oxå inne i en pissperiod nu känns de som. Är väl hormoner som spökar :/ Hoppas de blir bättre Barre! Kram

2009-07-17 @ 22:32:44
Postat av: Sofie

Sara: Jo,du får gärna komma & hälsa på :) Tänkte faktiskt fråga dig den dära gången när du varit på ul. Ja inte roligt med pissperiod:( Ja,haha dessa hormoner

2009-07-18 @ 16:58:29
Postat av: Sara

Ja men vi får ta och höras nån dag då så får jag hälsa på dig :)

2009-07-18 @ 22:38:51
Postat av: Sofie

Ja det vore kul :)

2009-07-19 @ 15:39:59
Postat av: cecilie ♥

video i bloggen där jag sjunger! kika gärna in och lämna en kommentar :) ♥

2009-07-19 @ 16:01:28
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0