Good..

Hejsan! Nu ska jag snart fara & jobba. Fått mkt jobb nu innan jag går på schemat,bra! Så skönt att veta att man kommer att få en bra lön :) Det var evigheter sen nu känns det som. Så nu kan man unna sig lite mera :) Tror jag ska klicka hem några saker från Nogautvalt men vet inte ännu. Just ja, skattepengarna kommer ju även denna månad, wow! Jag fick tebax 4 tusen,Åhh härligt! Hade jag ju glömt. Kanske man ska öppna ett sparkonto tills det blir sämre tider? Funderar på det! Det ska blir roligt att jobba mkt men samtidigt är det jobbigt när det är sommar & alla har semester :( Känns inte alls lika roligt att åka till jobbet nu som det gjorde i vintras. Men det är bara att härda. Till Hösten börjar ju utbildningen för hoppningsvis :) Då blir det plugga av. Undra om man hinner med att jobba extra då? Tror inte det. Vill ju hinna med att träffa Liam också. Går inte kanske när man har familj & barn. När jag får fasst jobb vill jag bara jobba 75 % inte mera!

Nu ska jag gå ut en sväng innan jag ska fara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0