Idag är jag...

..TRÖTT! Kanske för att det är 3e dagen med Gi & man brukar känna sig lite trött & orkeslös då. El så är det för att jag inget har att göra. Liam sover & Fredrik är på praktiken :( Typskit att han skulle ha praktik när jag var ledig 1 vecka. Nu är det bara snart 1 dag kvar sen ska jag åter gå. Det funkar nog det också! Men jag vill göra något roligt idag el i morgon iaf men det går inte när man inte fått in någon löning ännu :(
Datorn verkar gå sina sista minutar nu. låter konstigt & så står det att den krachat hela tiden! Jag har inte råd med en ny iaf. Hoppas att någon vill/kan laga den snart.

Ikväll vill jag träna. Kanske,kanske att det blir så :) Johanna? Jag behöver verkligen träna bort allt häng som finns översllt. Liam brukar citera:Mamma stor mage! Bääääis! Njaa,inte riktigt säger jag då! Men man kan ju tro det,det håller jag med honom om.  Tänk om det fanns ett mirakelpiller så man fick en vältränad & slank kropp.  Undra när sötsuget ska försvinna? Det gör ju det med Gi-metoden sägs det. Hoppas det försvinner i morgon! För änu finns det kvar 6 jag skulle lätt som en plätt kunna sätta i mig en ostkrokspåse,mums va gött! Men det ska jag såklart INTE göra! Nu har jag betalat över 500 spänn för detta så ALLDRIG!

Nee, vad varmt det är här nu! & jag har tråkigt! Ska kolla upp om jag hittar något bra recept med Fläskfilé. La fram det ur frysen i morse men jag har ingen aning vad jag ska göra me den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0