Medlem

Idag har jag blivit medlem på Gi-viktkoll. Det blev dyrt,usha! Hade bara tängt tagit ett medlemskap på 3mån men då kunde som inte fakturera mig utan då var betalningen endast med kort & jag ar inget sånt kort :( Nu är jag istället medlem i 6 mån. Hoppas att man lyckas nu! Man har ju lite press på sig då man betalar för det :) Nu vill jag rasa i vikt. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Som tur var hade jag inte gått upp så mkt som jag trode. Har stannat på 62 kilo. Men det är för mkt för att jag ska vara nöjd med mig själv!

Idag har jag & Liam varit ner på kiosken. liam ville cykla ner dit & handla glass sa han så det gjorde vi :) Varmt & skönt var det ute idag. Hörde en åskknall förut men inget mera. Träffade Emma & Joel på kiosken också :) Snart är det dax för deras bebis att komma ut :) Frågade om dom ville komma på kaffe sen men Joel fyllde år så dom kunde inte. I morgon kanske dom kommer :) Ska bli kul. Kika hur vi bor :)

Gjorde en liten paus i bloggandet för Liam sprang ner & ut fort som attans. När jag kom ner så hörde jag att det kom hästar & Liam är galen i hästar. Kom 2st STORA hästar i huset mittemot oss så jag & Liam stog ute & kikade tills dom gått :) Han är både tokig i motorer & hästar han hehe. Fasst rida det vågar han inte ännu. Jag vill också rida,synd att man ska vara så jäkla rädd frö dom! Iaf för dom stora hästarna el jag är fan rädd för alla hästar! Går inte att bota bort det genom att vara bland hästar heller utan det blir bara värre & värre!

Nee, nu komme Johanna snart tror jag. Då är det å en här hemma som kommer att bli glá. Han står & säger att han ska städa nu tills Johanna kommer haha. Bye.bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0