God morgon

Usha, vilka hemska drömmar jag hade inatt. Fattar inte hur det kan bli så. Det är som jag drömmer fasst jag är vaken. Jag ligger ju i sängen & typ kroppen sover! Det är som det blir 2st av mej. Det var någon som kittlade mej & jag fick panik. Ropade på Fredrik men som vanligt kommer det inte fram nått ljud! Det är jätte hemskt. Jag minns att jag slog huvudet i sängkanten i drömmen. Allting känns så riktigt. Jag kan inte se vem det var som kittlade mej men jag slog & slog personen iaf, sen tänkte jag även på att tänk om det är Liam som kommit upp i våran säng & det är honom jag slår på! Så då måsta jag känner & det var någon stor person haha. Jag känner att min kropp bara ligger där helt orörlig medans samtidigt slår jag & skriker haha. Skit läskigt! Jag försökte å upp till Fredrik som satt i vradagsrummet för det visste jag att han gjorde. Men det var någon som drog tebax mej & jag kännde hans fingrar & naglar och allting! Det är det som är så äckligt ju! Tillslut kunde jag öppna ögonen iaf & det var bara hunden som låg brevid mej. Fredrik var mkt riktigt i vardagsrumet. Hur kan jag veta det om jag bara drömmer? Kanske jag går i sömnen på nått vis! Men det är inte roligt. Det är som det finns 2 st av mej. 1 som ligger i sängen & inte rör sej sen typ en ande av mej som slåss & skriker & springer upp för sängen Usha!

Nu blir det Mini-kul för oss iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0