Hej.

Oj, denna morgon & förmiddag har gått fort. nu ska jag snart åka till jobbet. börjar tidigare idag eftersom som personalen ska på möte. Idag hade jag velat vara hemma med Liam & Fredrik känner jag. Dom ska till Stormyra sen & hälsa på. Synd att jag inte kan följa med :(

I morgon blir det Hudik för att träffa Mahlin & Sara. Ska blir roligt för det var så länge sen sist! Sen ska alla 3 på det roliga Cellprovet. Usha, gruvar mig som tusan! Tänk i morgon när man sitter i väntrummet då? Huga vill inte tänka på det ens. Hoppas det inte är så farligt som man tror att det ska vara.

Det brinner här på Stocka idag,Pelletsfabriken som vanligt! Inge ovanligt att den brinner men nu verkar det vara ganska mkt det brinner. Hoppas att dom kan släcka branden snart så det inte blir allt förstört! Luktar rök ute som fan,blää!

Nu blir det gos med Liam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0